مقالات

انتخاب چراغ سوله ای برای سالن بزرگ

انتخاب چراغ سوله ای برای سالن بزرگ

انتخاب چراغ سوله ای برای سالن بزرگ جهت روشنایی واحد های تولیدی، سوله ‌ها، انبار ها و کارگا ها معمولا از انواع مختلف چراغ‌ ها نظیر: چراغ ‌های صنعتی یا سوله ای LED  و SMD، چراغ‌ های سالنی ، چراغ ‌های کارگاهی و… انجام می گیرد.

صاحبان این اماکن با توجه به ویژگی‌ های واحد در حال ساخت خود می توانند چراغ سوله ای را از فروشگاه آنلاین رایان نور خریداری نموده و در محل مورد نظر نصب نمایند.

معرفی چراغ سوله ای

اساسا سوله‌ ها و سالن‌ های بزرگ ، دارای کاربرد های مختلف و بسیار زیادی هستند. مانند: سالن های ورزشی، کارخانه ها، کارگاه ها و…. معمولا با توجه به نوع کاربری سالن باید در انتخاب نورپردازی آن بسیار دقت به خرج داد تا خروجی مطلوبی حاصل شود.

چراغ کارگاهی یا صنعتی LED قابلیت تامین نور مورد نیاز سوله ها و سالن های بزرگ را به صورت یکنواخت دارند.

ویژگی های چراغ سوله ای

قطعا می دانید که چراغ های سوله ای صنعتی یا کارگاهی دارای ویژگی‌ های خاص و منحصر به فرد زیادی می باشند.

کارایی چراغ کارگاهی باعث شد این محصولات را به طور کامل از دیگر لامپ ها جدا کنند و آن ها را مناسب ترین سیستم روشنایی برای فضا های بزرگ در نظر بگیرند.

چراغ های سوله ای LED به 2 نوع آویزی و سقفی تولید می شوند.

از اصلی ترین ویژگی های چراغ سوله ای LED می توان به صرفه جویی در انرژی و طول عمر نسبتا بالای آن اشاره کرد. بدین ترتیب این چراغ ‌ها می توانند تمامی مخارج سوله شما از قبیل: هزینه برق، تعمیر، نگهداری و… را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

پیشنهاد میکنیم مقاله ی روبرو را هم مطالعه کنید : خرید انواع پروژکتورهای ال ای دی

چراغ سوله ای برای سالن بزرگ

چراغ سوله ای LED بهترین تکنولوژی نوری

چراغ سوله ای یا صنعتی LED  در واقع آخرین و بهترین تکنولوژی در صنعت روشنایی که به دست بشر ساخته شده است، محسوب می شود.

از این محصول برای ایجاد روشنایی در سوله ها، کارگاه های بزرگ و کوچک، واحد های صنعتی مدرن و… استفاده می شود.

یکی از مهم ترین دغدغه های تولید کنندگان و کارخانه داران در همه زمان ها، کاهش هزینه های تمام شده محصولات می باشد.

همین امر سبب می شود صاحبین کارخانه ها و تولید کنندگان  بتوانند با شرکت های رقیب خود بر سر قیمت نهایی رقابت کنند و این موضوع همیشه جذاب بوده است. چراغ های سوله ای LED نسل جدید نیز از این رو ساخته شده اند.

طول عمر این چراغ ها بسیار طولانی بوده و در مصرف انرژی به شدت بهینه و مطلوب عمل می کنند. همچنین چراغ های سوله ای LED با طیف گسترده ای از نور سفید تولید می شوند و به طور خلاصه قادر هستند هزینه های مربوط به خریداری و نصب خود را سریعا جبران کنند.

مزایای چراغ سوله ای LED نسبت به چراغ صنعتی گازی

اصلی ترین بخش هزینه های روشنایی در کارخانه ها را چراغ های سوله ای و روشنایی تشکیل می دهند. به همین منظور چراغ های صنعتی باید از میان چراغ های بسیار کم مصرف و البته پر بازده انتخاب شوند.

اگر به طور دقیق هزینه های مربوط به روشنایی کارخانه را بررسی کنیم، در خواهیم یافت که بخش مهم و قابل توجهی از کل هزینه های روشنایی، به روشنایی کارگاه یا روشنایی سوله اختصاص دارد.

در واقع از آنجایی که مساحت سوله کارخانه از بخش اداری و مدیریتی آن بیشتر است در نتیجه به تعداد زیاد تری منبع پر نور و پر قدرت برای روشنایی نیاز دارد. بنابراین با انتخاب بهترین نوع چراغ سوله ای به راحتی می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

یکی از مطالب پر بازدید ما را در ادامه مطالعه کنید : قیمت چراغ های سوله ای در سال 1400

تاثیر چراغ سوله ای در عملکرد کارگران

لازم است به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که چراغ سوله ای با کیفیت می تواند در نحوه عملکرد کارگران و همچنین بالا رفتن کیفیت کار و محصولات تولیدی کارخانه تاثیرگذار باشد.

فراموش نکنید که استاندارد و میزان کیفیت روشنایی سوله، پارامتر بسیار مهمی به شمار می رود.

با توجه به تحقیقات انجام شده نورپردازی محل کار اگر به شکل کاملا استاندارد طراحی شود، سبب بالا رفتن راندمان کاری کارگران و کارمندان خواهد شد.

این موضوع در محیط های سوله ای و کارگاهی بیشترین اهمیت را داشته و کاملا نمایان می شود. چرا که این مکان ها اکثرا شلوغ هستند و رنگ بندی اشیا و اجسام موجود در آن ها به گونه ای است که بازتاب نور کمی دارند.

همچنین چراغ سوله ای یا چراغ کارگاهی یک منبع نور بسیار حائز اهمیت بوده که اثر بخشی مستقیمی بر سلامت روان کارمندان خواهد داشت.

جالب است بدانید این موضوع به قدری اهمیت دارد که در اکثر کشور های پیشرفته، مدل چراغ سوله ای را پیش از اجرای طرح اولیه معماری سوله ها تعیین می کنند.

در مقابل این اگر نورپردازی کارگاه، سوله و… خوب نباشد، اثرات مخربی در پی خواهد داشت. از عوارض جانبی نورپردازی غیر استاندارد می توان به: سردرد، خستگی، استرس های مقطعی، و اختلال در ساعات کاری بدن اشاره کرد.

چراغ سوله ای برای سالن بزرگ - رایان نور

فروشگاه رایان نور

برای کاهش هزینه ها، صرفه جویی در مصرف انرژی و تضمین سلامت جسمانی و روانی کارگران، حتما از بهترین نوع چراغ سوله ای در کارخانه، سوله و یا کارگاه خود استفاده کنید.

فروشگاه بزرگ و معتبر رایان نور آماده مشاوره و ثبت سفارش انواع چراغ سوله ای LED با بالا ترین کیفیت می باشد.

همچنین می توانید نسبت به سفارش لوازم تولید محتوای مجازی ، انواع لوازم روشنایی از فروشگاه رایان نور خرید کنید. پیشنهاد میکنیم که صفحه ی اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از محصولات به روز ما با خبر شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 8 =