مقالات

خرید انواع پروژکتورهای ال ای دی

پروژکتور LED

پروژکتورها از جمله تجهیزات نورپردازی هستند که به منظور روشنایی در مکان های بزرگ استفاده می شود. امروزه پروژکتورها از تکنولوژی جدیدی ساخته شده اند و نسبت به مدل های قدیمی دارای مزایای بیشتری هستند. 

اغلب پروژکتورهای امروزی از تعدادی لامپ های ال ای دی ساخته شده اند که علاوه بر نوردهی بالا، مصرف انرژی پایینی دارند. تنوع رنگ در پروژکتورها از عوامل دیگری است که بسیاری از افراد آن را در نورپردازی ساختمان ها استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پروژکتورهای ال ای دی و خصوصیات هر یک بیشتر آشنا سازیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. 

انواع پروژکتورهای LED

پروژکتورهای ال ای دی با توجه به مدل  و ویژگی هایی که دارند انواع مختلفی داشته و در مکان های متفاوتی قابل استفاده است. به صورت عموم، پروژکتورهای ال ای دی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • پروژکتور Power-LED
  • پروژکتور COB
  • پروژکتور SMD

فروشگاه رایان نور با تولید بهترین پروژکتورهای RGB کیفیت عالی و قیمت مناسب را برای شما تضمین می کند. 

پروژکتور LED - خرید پروژکتور

پروژکتور Power-LED

این نوع پروژکتورها اغلب به صورت تک رنگ و تمام رنگ تولید می شوند. تفاوت این دو نوع پروژکتورها در استفاده از چیپ ها می باشد. مدل تک رنگ، ازچیپ های 1 واتی استفاده می کنند که این امر به میزان توان پروژکتور بستگی دارد. پروژکتوری که 20 وات ظرفیت دارد از 20 عدد چیپ 1 واتی استفاده می کند.

پروژکتورهای power-LED معمولا به رنگ های زرد، سبز، آبی، قرمز و انبر تولید می شود که می توانید از رنگ های ترکیبی نیز استفاده کنید.

میزان شدت روشنایی پروژکتورها به لومن چیپ های 1 واتی بستگی دارد که با افزایش آن شدت روشنایی آن نیز بیشتر خواهد بود. با توجه میزان روشنایی بالای این نوع پروژکتورها برای نورپردازی نمای ساختمان ها، پل ها، معابر و محوطه های بزرگ بسیار ایده آل خواهد بود.

در مورد پروژکتور رشد گیاه بیشتر بدانید: خرید پروژکتور رشد گیاه و قیمت آن در سال 1401

پروژکتور RGB

این دسته از پروژکتورها می توانند تغییر رنگ چند حالته را برای شما ایجاد کنند. در این نوع پروژکتورها اغلب از چیپ های 1 واتی استفاده می شود که به صورت چند ردیفی در کنار هم قرار می گیرند.

خاصیت ترکیبی رنگ های پروژکتور امکان ایجاد نورپردازی هفت رنگ را برای شما فراهم می کند. نوع دیگری از پروژکتورهای RGB به صورت تمام رنگ یا فول کالر طراحی می شوند که از چیپ های 3 واتی در ساخت آن ها استفاده می شود.

پروژکتورهای مولتی کالر در نورپردازی های مختلفی استفاده می شود که با توجه به میزان ولتاژ، کیفیت های خوبی را برای شما ارائه می دهد.

امروزه برای استفاده از پروژکتورهای فول کالر می توانید از یک ریموت کنترل یا کنترلر RGB نحوه راه اندازی آن را تنظیم کنید.

برای خرید انواع کنترلر RGB می توانید محصولات فروشگاه رایان نور را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

پروژکتور SMD

از جمله پروژکتورهای معمولی که بیشترین استفاده را در نورپردازی دارد، پروژکتور SMD است که از ال ای دی های مختلفی در آن استفاده شده است. این ال ای دی ها ویژگی های خاصی نسبت به سایر لامپ ها دارد که در اینجا به چند مزیت مهم آن اشاره می کنیم.

ال ای دی هایی که در پروژکتورهای SMD استفاده می شود، میزان نور بیشتری را از خود ساطع می کنند و محدوده وسیعی را بته صورت یکنواخت پوشش می دهند.

مزیت دیگر پروژکتورهای ال ای دی، مصرف پایین لامپ ها و میزان گرمای تولید شده آن است که در مقایسه با پروژکتورهای COB به مراتب کمتر است.

هزینه های خرید و نصب پروژکتورهای SMD بسیار مقرون به صرف بوده و می تواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

پیشنهاد رایان نور: خرید والواشر DMX با قیمت مناسب

پروژکتور COB

پروژکتورهای COB از لحاظ ساختاری همانند پروژکتورهای SMD و Power-LED کار می کند. در تکنولوژی SMD، مدار آلومینیومی و ال ای دی ها همه در یک مکان قرار گرفته اند و فضای کمتری را اشغال کرده است.

از تفاوت های دیگر پروژکتورهای COB با سایر پروژکتورها این است که گرمای زیادی را از خود تولید می کند و به همین دلیل از بدنه قوی تری ساخته شده است. این امر در افزایش قیمت آن نیز تاثیر دارد.

همانند پروژکتورهای SMD می توان از لنزهای شفافی در ساختار آن استفاده کرد و زاویه نور را به دلخواه تنظیم کنید.

پروژکتور LED - فروشگاه رایان نور

 خرید انواع پروژکتورهای LED از فروشگاه رایان نور

پرژکتورهای ال ای دی علی رغم مدل های قدیمی دارای ویژگی هایی است که بسیاری از افراد از آنها در نورپردازی مکان های بزرگ، محوطه ها و خیابان ها استفاده می کنند.

شرکت رایان نور، با هدف تولید بهترین پروژکتورهای ال ای دی، RGB و غیره توانسته در زمینه نورپردازی و تجهیزات روشنایی پیشگام باشد.

این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود در حال تولید محصولاتی جدید و مدرن بوده که از نظر کیفیت همگام با محصولات خارجی می باشد.

کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت رایان نور طی شرایط خاصی دارای ضمانت 72 ساعته بازگشت کالا دارد و شما می‌توانید به راحتی از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید. شما کاربران گرامی می ‌توانید جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =