مقالات

کاربرد کنترلر DMX در چراغ های نورپردازی

کنترلر dmx

کنترلر DMX یکی از انواع سیستم های نورپردازی DMX می باشد که چراغ های ال ای دی آن قابل برنامه ریزی است. به طوریکه می توانید نحوه نمایش افکت های نور را به دلخواه تنظیم کنید. دلیل این امر آدرس یونیک هر چراغ LED است که دستور خاصی را دریافت و به خروجی منتقل می کند. 

DMX درواقع یک پروتکل شبکه ای برای ارسال داده ها است و تنظیماتی مانند نوع رنگ، شدت نور و موارد دیگر قابل تنظیم می باشد. قطعه ای که مسئول ارسال دیتای مناسب به سیستم دی ام ایکس می باشد را کنترلر DMX می گویند که به نام کنترلر پیکسلی نیز یاد می شوند. در اکثر سیستم های نورپردازی دی ام ایکس از این قطعه استفاده می شود.

فروشگاه رایان نور تولید کننده انواع محصولات نورپردازی و محصولات دیجیتال با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

کنترلر dmx در والواشرها

برخی از والواشرهای دیجیتال بر اساس سیستم نورپردازی DMX کار می کنند و رنگ ها و افکت های متفاوتی را به نمایش می گذارند. دلیل این امر وجود کنترلر دی ام ایکس است که امکان نورپردازی گرافیکی را فراهم می کند.

لنز والواشرهای dmx به صورت معیاری و استاندارد ساخته می شوند و ارتفاع دیوار نیز در پخش نور خروجی والواشر نقش مهمی دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات و قیمت محصولات می توانید از فروشگاه ما دیدن نمایید.

کنترلر dmx - کنترلر دیجیتال

کاربرد کنترلر dmx در پروژکتورهای LED

پروژکتورهای ال ای دی از جمله پروژکتورهای RGB می باشد که قابلیت دریافت دیتای DMX را دارد و بهترین نور را می تواند از خود منتشر کند. به دلیل قدرت نورپردازی که دارد، در بسیاری از مکان های مرتفع مانند ساختمان ها و برج ها می توان از آن استفاده کرد.

مطالعه این مقاله را پیشنهاد می کنیم: خرید والواشر DMX با قیمت مناسب

نقش کنترلر دی ام ایکس در شبکه کردن چراغ های استخری

 همان طور که در مقالات قبلی بیان کردیم، چراغ های آبنما و استخری دارای چندین لامپ های ال ای دی می باشد که ترکیبی از رنگ های متنوع را با تنظیم افکت های دلخواه می توان ایجاد کرد.

در هر چراغ نورپردازی که امکان ایجاد انیمیشن های نوری فراهم باشد، وجود یک کنترلر دی ام ایکس الزامی است. چرا که این قطعه در چراغ های آبنما و چراغ های استخری DMX می تواند نور تمام رنگ و افکت های ریتمیک را برای شما ایجاد کند و زیبایی فضا را دوچندان سازد.

چراغ های استخری معمولا به صورت توکار و روی سطح دیوار استخر نصب می شود و می توانید نظر به حجم آب نازل های چراغ را تنظیم کنید.

کنترلر dmx - فروشگاه رایان نور

خرید کنترلر DMX از فروشگاه رایان نور

امروزه از کنترلر دی ام ایکس در اکثر چراغ های نورپردازی استفاده می شود و امکان ایجاد رقص نور را برای شما فراهم می کند. از مزیت های مهم کنترلر دی ام ایکس این است که قابلیت کنترل رنگ و جهت تابش آن به دست شماست و براحتی می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید.

فروشگاه رایان نور، با تولید انواع محصولات دیجیتال از قبیل والواشر، کنترلر، ماژول و غیره توانسته در تولید نسل جدیدی از سیستم‌های روشنایی و نورپردازی پیشگام باشد.

اگر شما هم به دنبال لوازم روشنایی مرغوب و باکیفیتی هستید، کافیست رایان نور را در فضای اینترنت جستجو نموده، وارد وب‌سایت این شرکت شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت طی شرایط خاصی دارای ضمانت 72 ساعته بازگشت کالا دارد و شما می ‌توانید به راحتی از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید. کاربران گرامی می‌توانند جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفت =