مقالات

خرید والواشر دیجیتال با بهترین قیمت

خرید والواشر دیجیتال

یکی از محصولات دیجیتال که در زمینه نورپردازی کاربرد زیادی دارد، والواشر دیجیتال است که در انواع متفاوتی به بازار عرضه می شود. طیف های رنگی که در این محصولات بکار رفته زیبایی و جذابیت فضا را دوچندان می کند. ساختار والواشر و مزایای استفاده از آن در ادامه مقاله بیان شده است. از اینکه با رایان نور هستید از شما سپاسگزاریم.

آشنایی با ساختار والواشر

چراغ های والواشر درواقع از چندین LED تشکیل شده است که به صورت خطی نور را منعکس می کنند. تعداد لامپ های بکار رفته در آن و میزان روشنایی هر کدام متفاوت است. انواع مختلفی از والواشرهای دیجیتال در بازار موجود است که به اهداف خاصی استفاده می شود. 

برخی از چراغ های والواشر در روشنایی دیوارهای مرتفع ساختمان کاربرد دارد که علاوه بر نوردهی عالی، زیبایی خاصی به فضا می دهد. می توانید ترکیبی از چندین والواشر دیجیتال را به عنوان یک پروژکتور LED در روشنایی نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده کنید. انواع چراغ های والواشر تک رنگ و هفت رنگ در بازار موجود است که نورپردازی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

خرید والواشر دیجیتال - فروشگاه رایان نور

کاربرد والواشر دیجیتال

این محصول از جمله المان های نورپردازی است که به منظور روشنایی در مکان های عمومی و فضاهای ساختمان بکار می رود. انتخاب نوع والواشر بستگی به نوع طراحی و نمای ساختمان دارد. برای دیوارها و ستون های بلند می توانید از والواشرهای دیجیتال که نور بیشتری دارند استفاده کنید.

به صورت عموم والواشرهای دیجیتال به منظور نورپردازی دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. به طوریکه برخی از معماران از این ابزار برای روشنایی نمای ظاهری ساختمان، فضاهای داخلی ساختمان و محوطه بیرون استفاده می کنند. مکان هایی که می توانید از انواع والواشر استفاده کنید عبارتند از:

  • نورپردازی آکواریوم
  • غرفه تبلیغات و نمایشگاه ها
  • فروشگاه ها
  • نمای ساختمان
  • مراسم و جشن
  • بناهای تاریخی
  • و غیره

مزایای استفاده از چراغ های والواشر دیجیتال

ویژگی هایی که والواشر دیجیتال دارد باعث شده تا از آن در بسیاری از مکان ها استفاده گردد. به طوریکه در برخی از موارد می توانید میزان روشنایی، رنگ بندی و جهت انعکاس نور را به دلخواه تنظیم کنید. یکی از دلایل استفاده از والواشر دیجیتال مصرف کم و صرفه جویی در هزینه ها می باشد که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد.

در ادامه بعضی از ویژگی های مهم والواشر دیجیتال بیان شده است:

  • در هر مکانی قابل نصب است
  • جنس بدنه آن مستحکم است و در مقابل عوامل محیطی مقاوم است.
  • نورپردازی عالی دارد.
  • انواع طیف های رنگی را پشتیبانی می کند.
  • طول عمر بالایی دارد.
  • قابلیت تنظیم نور از طریق دستگاه کنترل از راه دور

والواشر دیجتال DMX

با توجه به مدل های مختلف والواشر، کاربرد هر کدام متفاوت است و ویژگی های منحصر به فردی نیز دارند. یکی از انواع چراغ های والواشر، نوع DMX است که از نظر ساختار و کاربرد با سایر محصولات متفاوت می باشد. والواشر دیجیتال دی ام ایکس دارای درایورهایی است که قابلیت کنترل هر کدام از لامپ ها را برای شما فراهم می کند.

دیودهای بکار رفته در والواشر دیجیتال امکان کنترل کردن سیستم نورپردازی را به شما می دهد. شما می توانید با توجه به نیاز خود تنظیمات دلخواه را برای افکت نور انجام دهید و طیف متنوعی از رنگ ها را در فضای موجود ایجاد کنید. علاوه براین، می توانید به صورت هوشمند، میزان نوردهی، تغییر رنگ، و زمانبندی چراغ را تعیین کنید.

LED بکار رفته در والواشر دیجیتال

چراغ های والواشر دیجیتال دارای 4 بخش مهم می باشند که در نورپردازی فضا نقش عمده ای دارد. از چندین لامپ ال ای دی با توان مصرفی 1 وات در ساختار والواشر دیجیتال استفاده شده است که در مدل های دیگر ممکن است LEDهای 3 وات نیز بکار رفته باشد.

اما این نکته را به یاد داشته باشید که هر چه تعداد ال ای دی ها بیشتر باشد، حرارت نیز افزایش می یابد. اما به صورت عموم میزان تولید حرارت لامپ های LED بسیار پایین است و در صورت افزایش آن می توانید از خنک کننده هیت سینک استفاده کنید.

بدنه والواشر دیجیتال

منظور از بدنه همان هیت سینک است که وظیفه خنک کردن چراغ را به عهده دارد. عموما جنس بدنه والواشر از آلومنیوم ساخته شده است و می تواند حرارت را براحتی کاهش دهد.

یکی از نکات مهم هنگام خرید والواشر دیجیتال بررسی سطح بدنه و وزن آن می باشد که تعیین کننده کیفیت محصول است. بدین ترتیب هرچه وزن بدنه کمتر باشد امکان تولید حرارت بیشتر شده و در نتیجه طول عمر المان کاهش می یابد.

مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم: انواع چراغ های استخری

لنز والواشر دیجیتال

کاربرد اصلی لنز، بازتاب نور و متمرکز کردن آن می باشد. استفاده از این لنزها به شما کمک می کند تا نور را در زوایای متفاوتی بین 5 تا 120 درجه منتشر کنید. نکته مهمی که هنگام خرید والواشر دیجیتال باید در نظر داشته باشید، لنز آن است که می بایست کاملا شفاف و عاری از هر گونه حباب باشد.

در انواع مختلف والواشرها ممکن است از لنزهای تخت، یکنواخت، مشجر و لنز تکه استفاده گردد که نورپردازی خاصی را به شما ارائه می دهد.

خرید والواشر دیجیتال - قیمت والواشر دیجیتال

درایور والواشر دیجیتال

یکی از اجزای مهم والواشر که وظیفه تبدیل برق شهر به ولتاژ LEDها را دارد، درایور می باشد. برق شهری به صورت نوسانات نامنظم به دستگاه منتقل می شود و اگر میزان عبور جریان برق کنترل نشود باعث افزایش حرارت شده و توان مصرفی LED نیز بالا می رود.

درایور به عنوان یک رابط عمل کرده و برق مستقیم را به صورت کنترل شده به  LED منتقل می کند. معمولا توان کارکرد درایورها در رنج های خاصی تعریف شده است. شما می توانید هنگام خرید به راندمان والواشر دیجیتال که اغلب به صورت درصد نمایش داده می شود، دقت کنید.  

شرکت رایان نور، تولیدکننده انواع والواشر دیجیتال

با توجه به اهمیت نورپردازی، انواع چراغ های دیجیتالی مانند والواشر DMX به بازار عرضه می شود که در فضای داخلی و خارجی ساختمان و بناهای دیگر کاربرد فراوانی دارد.

شما قبل از خرید یک محصول نورپردازی دیجیتالی باید به نوع پروژه خود توجه کنید. در مرحله بعد باید عوامل مهمی مانند میزان توان مصرفی والواشر، نوع بازتاب نور، جنس بدنه، لنز و غیره را مد نظر داشته باشید.

فروشگاه آنلاین رایان نور، با هدف تولید انواع محصولات نورپردازی مانند چراغ های ال ای دی، والواشر، ماژول دیجیتال و غیره بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد.

برای ثبت سفارش هم اکنون با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =