مقالات

تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوا

تجهیزات تولید محتوا

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از تولید محتوا به دنبال جذب مشتریان بیشتری هستند. زیرا تولید محتوای ویدویی تاثیر زیادی بر فروش و کسب و کار شما خواهد داشت. برای تولید محتوای ویدیویی تجهیزات خاصی لازم است تا نتیجه عالی بدست آورید. خرید تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوای ویدیویی دغدغه بسیاری از افراد شده است.

برای اینکه تولید محتوای عالی برای پروژه خود ایجاد کنید، باید نورپردازی حرفه ای داشته باشید. بعد از اینکه ایده خود را مطرح کردید باید به دنبال ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا باشید.

 ما در این مقاله برخی از وسایل و تجهیزات تولید محتوا را به شما توضیح خواهیم داد تا بتوانید به صورت حرفه ای کار خود را انجام دهید.

با مراجعه به لینک پروژه های رایان نور، می توانید جزئیات پروژ های نورپردازی محوطه و نورپردازی شهری را مشاهده کنید. 

تجهیزات تولید محتوا - فروشگاه رایان نور

انواع وسایل تولید محتوا

تولید محتوا انواع مختلفی دارد که امروزه بیشتر از روش تولید محتوای ویدیویی استفاده می شود. تولید محتوای متنی ساده ترین روشی است که با یک لپتاپ و تحقیقات اینترنتی می توانید این کار را انجام دهید.

تولید محتوای ویدیویی نوع دیگری است.علاوه بر مهارت و خلاقیت به تجهیزات بیشتری نیاز دارد. مهم ترین تجهیزاتی که برای تولید محتوای ویدیویی استفاده می شوند وسایل نورپردازی، میکروفن، دوربین و غیره می باشد.که هر یک نقش مهمی در تولید محتوا خواهد داشت.

اهمیت نورپردازی در تولید محتوا

برای تولید محتوای ویدیویی جذاب و کاربر پسند باید عوامل مهمی را در نظر داشته باشید.که یکی از آن ها نورپردازی فضا است. زیرا نورپردازی مناسب باعث می شود تا محتوای شما به صورت حرفه ای و اصولی ساخته شود و محصول نیز به خوبی مشاهده گردد.

شاید فکر کنید استفاده از بهترین دوربین های فیلمبرداری می تواند تاثیر خوبی در محتوای شما داشته باشد، اما این کافی نیست. شما باید از نورهای متنوعی در جهات مختلف استفاده کنید تا هر گونه سایه و تاریکی را از بین ببرید.

نورپردازی تولید محتوا – رینگ لایت

در تولید محتوای ویدیویی، نورپردازی اهمیت ویژه ای دارد، زیرا باعث می شود عکس برداری و فیلمبرداری از محصولات به صورت واضح و با کیفیت انجام شود.

کسانی که به عنوان بلاگر در صفحات اجتماعی فعالیت می کنند با ابزار رینگ لایت آشنا هستند. این وسیله نمای صورت را کاملا روشن و واضح نشان می دهد و هر گونه سایه ایجاد شده در اطراف را از بین می برد. علاوه بر این، برخلاف فلاش های عکاسی نور متوالی را از خود منتشر می کنند.

رینگ لایت ها معمولا در اندازه های مختلفی وجود دارند و قابلیت حمل آسان و تنظیم ساده را دارند.

نورپردازی تولید محتوا – سافت باکس

همان طور که می دانید اهمیت نور در تولید محتوا بیش از هر چیزی مهم است. به همین دلیل از تجهیزات مختلف نورپردازی استفاده می شود که یکی از آن ها سافت باکس است و نور ملایمی شبیه به نور خورشید را ارائه می کند.

اگر نمی خواهید نورهای مختلف و سایه های شدیدی را برای نورپردازی استفاده کنید، این ابزار برای کار شما مناسب است و می تواند نور طبیعی فضای بیرون را شبیه سازی می کند.

تجهیزات تولید محتوا - نورپردازی تولید محتوا

نورپردازی تولید محتوا – چتر نور

یکی از تجهیزاتی که در نورپردازی تولید محتوا استفاده می شود، چتر نور است که همانند سافت باکس نور را به حالت طبیعی شبیه سازی می کند. عملکرد چتر نور به گونه ای است که نور را به صورت کنترل شده به شما ارائه می دهد. علاوه براین، می تواند محیط بیشتری از فضا را تحت پوشش خود قرار دهد.

نورپردازی تولید محتوا – پنل ال ای دی

پنل LED از جمله تجهیزات نورپرازی تولید محتوا می باشد که اکثر بلاگرها از آن برای تولید محتواهای ویدیویی کوتاه استفاده می کنند. نور منتشر شده از این پنل ها بسیار نرم و با سایه کم می باشد و برخی از آن ها نیز قابلیت تنظیم رنگ را نیز دارند.

این وسیله به دلیل قیمت مناسب، مصرف انرژی و گرمای کم و وزن سبک آن بسیار پرکاربرد است و می توان از آن در تولید محتوای ویدیویی، عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد.

فروشگاه رایان نور، انواع تجهیزات نورپردازی تولید محتوا را به شما معرفی می کند که همگی از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار می باشد. برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

سایر تجهیزات نورپردازی در تولید محتوا

علاوه بر تجهیزاتی که تا بحال بیان کرده ایم، وسایل دیگری هم هستند که در نورپردازی تولید محتوا بسیار پرکاربرد هستند. برخی از تجهیزات نورپردازی عبارتند از:

اکتاباکس: مشابه به سافت باکس است و نور نرم و ملایمی را تولید می کند.

بیوتی دیش: نور منتشر شده از این ابزار نرم و متمرکز می باشد.

اسنوت: این ابزار برای متمرکز شدن روی جزئیات موضوع و پس زمینه بسیار مناسب است.

شیدر: وظیفه این ابزار تنظیم کردن پرتوهای نور می باشد و می تواند نور پس زمینه را به خوبی کنترل کند.

فیلترهای رنگی: از این ابزار برای تغییر رنگ پرتو نور استفاده می شود.

خواندن مقاله خرید چراغ های فواره ای با قیمت مناسب را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع تجهیزات نورپردازی تولید محتوا در فروشگاه رایان نور

بازاریابی دیجیتال باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال تولید محتواهای ویدیویی بروند. این امر نیاز به تجهیزات خاص نورپردازی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم.

اینبار فروشگاه رایان نور تصمیم گرفته است تا انواع تجهیزات نورپردازی تولید محتوا را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عرضه کند.

برای ثبت سفارش می توانید جزئیات محصول را از بخش فروشگاه مشاهده کرده و سپس با کارشناسان بخش فروش رایان نور تماس بگیرید.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =