مقالات

خرید چراغ فواره ای با قیمت مناسب

چراغ فواره ای

یکی از انواع تجهیزات نورپردازی که در مکان های عمومی و تفریحی استفاده می شود، چراغ های فواره ای است که زیبایی خاصی به فضا می بخشد. این چراغ ها قابلیت نصب در آب را نیز دارند و در برابر عوامل محیطی مانند حرارت، آب، طوفان و ضربه بسیار مقاوم هستند.

رنگ بندی های متنوع چراغ های فواره ای باعث شده تا از آن در بسیاری از اماکن مانند هتل ها، محوطه ساختمان مسکونی، پارک ها و غیره استفاده گردد. با توجه به انواع مختلف چراغ های فواره ای می توانید هنگام خرید طرح، رنگ و اندازه های مختلفی از آن ها را انتخاب کرده و زیبایی مکان مورد نظر خود را دوچندان کنید.

برای خرید بهترین چراغ های فواره ای سرنازلی می توانید وارد بخش فروشگاه رایان نور شده و جزئیات محصول را مشاهده کنید.

چراغ های فواره ای چیست؟

لامپ‌هایی هستند که منظره آبنمای شما را روشن و زیبا می ‌کنند. محل قرارگیری این چراغ ها معمولا در داخل آبنماها می باشد. به همین دلیل از خاصیت ضد آب بودن برخوردار هستند و مقاومت بالایی دارند.

چراغ های فواره ای محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. زیرا به دلیل رنگ بندی متنوع و قابلیت رقص نور متحرک می تواند زیبایی خاصی به فضای محوطه ببخشد.

چراغ فواره ای - فروشگاه رایان نور

کاربرد چراغ های فواره ای

چراغ های فواره ای عموما در نمایش زیبایی و حرکت آب در یک آبنمای معماری بسیار پرکاربرد هستند. به همین دلیل در طول شب می‌توان تمام ویژگی‌های یک آبنمای معماری را بهبود ببخشید.

چراغ های فواره ای سرنازلی از قابلیت های رقص نور و افکت های متحرک برخوردار هستند که می توانید رنگ بندی چراغ ها را به دلخواه تنظیم کنید.

انواع چراغ های فواره ای

از آنجایی که چراغ های فواره ای در زیر آب استفاده می شوند، انواع مختلفی از آن ها در بازار موجود است که از لحاظ نوع نصب با یکدیگر متفاوت هستند.  

چراغ فواره ای نورافکن

نورافکن ها برای پخش پرتوهای باریک و شدید نور ایده آل هستند. این چراغ ها شبیه نورافکن های کوچکی به نظر می رسند که می توانید آنها را در جهات مختلفی نصب و تنظیم کنید. به همین دلیل می توانید از آن به عنوان فواره آبنما در محوطه های باز استفاده کنید.

چراغ های فواره ای استخری

این نوع چراغ ها مخصوص زیر آب هستند. به عنوان مثال می توانید در امتداد دیوارهای داخلی آبنما یا سطح کف استخر از آن استفاده کنید. چراغ های فواره ای استخری از مقاومت بالایی برخوردارند و مصرف انرژی کمتری هم دارند.

چراغ های فواره ای توکار

همانطور که از نام آن پیداست، این چراغ‌ های روشنایی است در سطح میانی دیوار نصب می ‌شوند. به طوریکه در ظاهر فقط نور تابیده شده را مشاهده می کنید و بقیه پوشش آن در داخل دیوار یا کف سازه فواره پنهان شده است.

ویژگی های چراغ فواره ای

امروزه انواع مختلفی از چراغ های فواره ای در بازار موجود هستند که از تکنولوژی های خاصی ساخته شده اند. سایز چراغ های فواره ای را معمولا با واحد اینچ محاسبه می کنند. به عنوان مثال لوله های 2 به این معنی است که قطر لوله 1.2 اینچ می باشد.

ویژگی مهم دیگری که باید هنگام خرید چراغ فواره ای دقت کنید، میزان توان مصرفی آن است تا هزینه کمتری برای شما داشته باشد.

ویژگی های عمده چراغ های فواره ای

  • میزان توان مصرفی
  • ولتاژ چراغ های فواره ای
  • طول عمر چراغ
  • تعداد لامپ ها
  • زاویه نوردهی
  • میزان روشنایی
  • قابلیت تنظیم رنگ
چراغ فواره ای - خرید چراغ فواره ای

چراغ های فواره ای چند رنگ

ویژگی عمده چراغ های فواره ای رنگ بندی متنوع آن است. رنگ های قرمز، سبز، آبی و آفتابی از رنگ های رایجی هستند که به صورت تک رنگ یا چند رنگ در چراغ های فواره ای وجود دارند.

چراغ های فواره ای چند رنگ را می توانید به صورت ترکیبی تنظیم و استفاده کنید. به صورت عموم این چراغ ها از جنس استیل و ABS ساخته شده اند و به همین دلیل در مقابل عوامل محیطی مقاوم هستند.

شرکت رایان نور ا بیش از نیم دهه سابقه درخشان در تولید و طراحی انواع هیت سینگ‌ها و چراغ‌های ال ای دی توانسته در تولید نسل جدیدی از سیستم‌های روشنایی و نورپردازی پیشرو و پیشگام باشد.

این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود در حال تولید محصولاتی جدید و مدرن بوده که با محصولات خارجی وارد رقابت شود. تاکنون این شرکت توانسته مقام‌های افتخار زیادی را در زمینه نور و روشنایی کسب کند.

خرید بهترین چراغ های فواره ای با قیمت مناسب

رایان نور با محصولات عالی و قیمت مناسب، گزینه بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌هاست. اگر شما هم به دنبال لوازم روشنایی مرغوب و باکیفیتی هستید، کافیست رایان نور را در فضای اینترنت جستجو نموده، وارد وب‌سایت این شرکت شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت طی شرایط خاصی دارای ضمانت 72 ساعته بازگشت کالا دارد و شما می‌توانید به راحتی از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید. کاربران گرامی می‌توانند جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =