مقالات

راهنمای خرید پروژکتورهای LED

خرید پروژکتور LED

پروژکتورهای روشنایی از تجهیزات نورپردازی می باشد که امروزه کاربرد فراوانی در روشنایی معابر، محوطه و خیابان ها دارد. انواع مختلفی از پروژکتورها در بازار موجود است که از نظر نوع رنگ و ساختار دارای تفاوت های بارزی می باشند.

در مقالات قبلی در مورد انواع پروژکتورهای ال ای دی با شما صحبت کردیم و با کاربرد هر یک آشنا شدید. با توجه به اطلاعاتی که از انواع پروژکتورها بدست آوردید باز هم نیاز دارید تا در مورد نکات مهم و ویژگی هایی که باید هنگام خرید به آن توجه کنید اطلاعاتی داشته باشید.

مزایای استفاده از پروژکتورهای LED

در مکان هایی که به روشنایی بیشتری نیاز دارند استفاده از پروژکتورهای ال ای دی بسیار مناسب است. زیرا این محصولات دارای چندین لامپ قوی بوده و می تواند سطح وسیعی از محوطه را روشن سازد.

این پروژکتورها به گونه ای ساخته شده اند که با تولید حرارت کم می توانند بیشترین روشنایی را ایجاد کنند. از همین رو میزان برق کمتری را هم مصرف می کنند. مقاومت پروژکتورهای ال ای دی باعث شده تا از آن در هر مکانی و تحت هر شرایطی استفاده کرد.

انتخاب پروژکتور نظر به توان مصرفی

پروژکتورهای متنوعی در بازار وجود دارند که از لحاظ میزان مصرف دارای کیفیت های متفاوتی هستند. برای اینکه میزان توان مصرفی پروژکتور را بدانید می توانید آن را از روی مشخصات درج شده بر روی دستگاه مشاهده کنید.

توان مصرفی پروژکتور معمولا بر حسب واحد لومن محاسبه می شود و هر چه مقدار لومن بیشتر باشد به همان اندازه شدت روشنایی آن بیشتر خواهد بود.

برای مشاهده پروژه های مربوط به نورپردازی محوطه، نورپردازی نمای ساختمان و نورپردازی استخر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید پروژکتور LED - انواع پروژکتور

انتخاب نوع رنگ پروژکتور روشنایی

پروژکتورهای ال ای دی اغلب در دمای رنگ 6500 کلوین تولید و عرضه می شوند که نور سفید و مهتابی را از خود ساطع می کند. با این حال برخی از تولید کنندگان این امکان را برای مشتریان فراهم کرده اند تا بسته به نیاز خود رنگ های دلخواه را سفارش دهند.

پروژکتورهای ال ای دی اغلب به رنگ های سفید، قرمز، سبز، آبی و غیره تولید می شوند و جلوه زیبایی به فضا می بخشند. رنگ های سفید و آفتابی برای روشنایی محوطه کاربرد دارد و رنگ های ترکیبی برای تزئین فضا مناسب است.

پروژکتورهای فول کالر به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توانید از طریق کنترلر نوع رنگ آن را به دلخواه تنظیم کنید.

پیشنهاد می کنیم از محصولات RGB رایان نور دیدن نمایید.

خرید پروژکتورهای لنزدار

نوع دیگری از پروژکتورهای ال ای دی وجود دارند که برای روشن کردن سطح وسیعی از محوطه از لنز استفاده می کنند. پروژکتورهای لنزدار دارای برد نور مناسبی می باشد و مناطقی که در فاصله دوری از پروژکتور قرار دارند را می تواند به راحتی روشن کند.

نوع لنز و زاویه آن قابل تغییر بوده و می توانید به دلخواه تنظیم کنید. لنزها معمولا در زوایای مختلفی مانند 120 درجه، 90 درجه، 60 درجه، و غیره قابل تنظیم هستند.

بررسی ولتاژ ورودی پروژکتورها

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید پروژکتور روشنایی باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی پروژکتور است. با توجه به میزان برق شهری مشخص کنید که چه نوع پروژکتوری با چه نوع ولتاژی برای پروژه شما مناسب است.

اکثر پروژکتورها با برق 220 ولت شهری کار می کنند و می توانند با برق 80 تا 265 ولتی هم سازگار باشند. اما برخی از پروژکتورها با توجه به قابلیت باتری بکار رفته در آن با ولتاژ 12 ولت تا 24 ولت ساخته شده اند.

اهمیت CRI در پروژکتورهای ال ای دی

از آنجایئکه موارد استفاده پروژکتورها اغلب در محوطه های بیرون است، ضد آب بودن از ویژگی های مهم پروژکتورهای LED می باشد. CRI یا شاخص کیفیت رنگ دلالت بر میزان شدت نور و کیفیت آن دارد که هر چه بالاتر باشد بهتر خواهد بود.

اگر شما جزو کسانی هستید که کیفیت رنگ برای شما اهمیت دارد، حتما این مسئله را به دقت بررسی کنید.

برای سفارش پروژکتورهای ال ای دی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید پروژکتور LED - فروشگاه رایان نور

خرید انواع پروژکتورهای LED از فروشگاه رایان نور

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برای خرید انواع پروژکتور روشنایی باید عوامل مهمی مانند قدرت، میزان توان مصرفی، دمای رنگ نور، زاویه تابش و غیره را در نظر بگیرید.

شرکت رایان نور با بیش از نیم دهه سابقه درخشان در تولید و طراحی انواع پروژکتورهای LED، SMD و RGB توانسته در تولید نسل جدیدی از سیستم‌های روشنایی و نورپردازی پیشگام باشد.

اگر شما هم به دنبال لوازم روشنایی مرغوب و باکیفیتی هستید، وارد وب‌سایت شرکت رایان نور شده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت طی شرایط خاصی دارای ضمانت 72 ساعته بازگشت کالا بوده و شما می‌توانید به راحتی از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید. کاربران گرامی می‌توانند جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پانزده =