مقالات

خرید والواشر DMX با قیمت مناسب

خرید والواشر DMX

والواشر یکی از تجهیزات نورپردازی است که به اهداف متفاوتی از آن ها استفاده می شود. از انواع والواشرهای کاربردی، والواشر DMX می باشد که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. والواشر دیجیتال(DMX) محصول شرکت رایان نور از جمله محصولات نورپردازی می باشد که با توجه به کیفیت عالی و قیمت مناسب توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

درایورهای دیتا، تنظیم رنگ و افکت نور، مصرف کم انرژی و غیره از ویژگی های عمده والواشر dmx می باشد که باعث شده تا از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد.

فروشگاه رایان نور انواع والواشرهای دیجیتال را با کفیت عالی و با قیمت مناسب به شما عرضه می کند. 

انواع وال واشر از نظر نحوه نصب

یک نوع از والواشرهای دیجیتال به صورت روکار بر روی یک سطح نصب می شوند. این والواشر ها معمولا به شکل مستطیلی هستند و می توانند به طور یکنواخت دیوار، آثار هنری و یا فضای مشخصی را با نور روشن کنند.

نوع دیگر، وال واشرهای توکار هستند که معمولا در سقف نصب می شوند و می توان از آنها همانند والواشرهای معمولی استفاده کرد.

انواع وال واشر های دیجیتال نظر به رنگ

والواشر دیجیتال تک رنگ: این نو والواشر ها فقط یک رنگ را از خود ساطع می کنند.

والواشر دیجیتالRGB: این نوع وال واشر ها محصولات LED هستند که با استفاده از یک کنترلر DMX برای انتخاب ترکیب هر رنگ نور قابل تنظیم هستند. آنها این کار را با مخلوط کردن نور از LED های قرمز، سبز وآبی در منبع انجام می دهند.

والواشر دیجیتال RGB W: این نوع وال واشر ها علاوه بر سه رنگ اصلی، نور سفید را نیز از خود ساطع می کنند.

خرید والواشر DMX - رایان نور

والواشر DMX

یکی از انواع تجهیزات دیجیتال والواشر است که به طور گسترده در المان های روشنایی و دستگاه های صوتی استفاده می شوند. ساختار آنها دارای چندین درایور دیتا می باشد که قابلیت کنترل رنگ و روشنایی را برای شما فراهم می کند. علاوه براین، می توانید افکت های نوری متفاوتی را به صورت تک رنگ و فول کالر اجرا کنید.

والواشر دیجیتال DMX به عنوان یک دستگاه LED شناخته شده است که در برابر آب و عوامل محیطی بسیار مقاوم می باشد. این وال واشر می تواند تا طول 35 متری سطح ساختمان، مجسمه یا منظره اطراف را روشن کند.

والواشر دی ام ایکس با طیف رنگی RGB و RGBW اغلب دارای کنترلر DMX هستند. بدین ترتیب می توانید والواشر دیجیتال را توسط یک براکت قابل تنظیم برای جلوه های نوری مختلف به سقف، کف و دیوارها نصب کنید.

پیشنهاد می کنیم، در مورد خرید والواشر دیجیتال بیشتر مطالعه کنید.

کاربرد والواشر DMX

امروزه بسیاری از افراد از چراغ های DMX برای ساختن رنگ های فوق العاده در ساختمان ها، درختان، پل ها، پارک ها و غیره استفاده می کنند. امروزه والواشرهای DMX در تولید محتواهای ویدویویی نیز کاربرد فراوانی دارد. چرا که می توانند نور یکنواخت و ملایمی را از خود ساطع کند.

این چراغ دیجیتال عموما برای نورپردازی معماری، نورپردازی منظره، نورپردازی باغ، نورپردازی نما، تئاتر، پل ها، هتل ها، مراکز خرید، بارها و کلوپ های شبانه بسیار مناسب است.

ویژگی های کلیدی والواشر DMX

  • انتشار نور تا 35 متر
  • دارای چندین درایور داخلی
  • ورودی ولتاژ معکوس و حفاظت از جریان بیش از حد
  • محفظه آلومینیوم آنودایز اکسترود شده مقاوم
  • مقاوم در برابر آب و ضربه
  • مصرف پایین انرژی
  •  

درایور والواشر دیجیتال DMX

یکی از اجزای مهم والواشر که وظیفه تبدیل برق شهر به ولتاژ LEDها را دارد، درایور می باشد. برق شهری به صورت نوسانات نامنظم به دستگاه منتقل می شود و اگر میزان عبور جریان برق کنترل نشود باعث افزایش حرارت شده و توان مصرفی LED نیز بالا می رود.

درایور درحقیقت یک رابط می باشد که برق مستقیم را به صورت کنترل شده به  LED منتقل می کند. هنگام خرید باید توان کارکرد درایورها را بررسی کرده و به راندمان والواشر دیجیتال که اغلب به صورت درصد نمایش داده می شود، دقت کنید.

پیشنهاد ما: در مورد تیوپ دیجیتال بیشتر بدانید.

خرید والواشر DMX - والواشر دیجیتال

وال واشر پیکسلی دیجیتال برنامه پذیر رایان نور

یکی از محصولات دیجیتال که در زمینه نورپردازی کاربرد زیادی دارد، والواشر دیجیتال است که انواع مختلفی از آن در بازار موجود است. طیف های رنگی والواشرهای دیجیتال باعث شده تا نمای زیبایی را به فضای شما ببخشد.

چراغ های والواشرDMX درواقع از چندین LED تشکیل شده اند و نور را به صورت خطی منعکس می کنند. تعداد لامپ های بکار رفته در آن و میزان روشنایی آن ها متفاوت است.

می توانید ترکیبی از چندین والواشر دیجیتال را به عنوان یک پروژکتور LED در روشنایی نمای خارجی و داخلی ساختمان استفاده کنید. انواع چراغ های والواشر تک رنگ و هفت رنگ توسط شرکت رایان نور تولید می شود که نورپردازی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

خرید انواع والواشر دیجیتال DMX از فروشگاه رایان نور

شرکت رایان نور با بیش از نیم دهه سابقه درخشان در تولید و طراحی انواع چراغ های دیجیتال توانسته قدمی استوار در تولید نسل جدیدی از سیستم‌های روشنایی و نورپردازی بردارد.

اگر شما هم به دنبال لوازم روشنایی مرغوب و باکیفیتی هستید، کافیست رایان نور را در فضای اینترنت جستجو نموده، وارد وب‌سایت این شرکت شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 8 =