مقالات

خرید بهترین رینگ لایت در سال 1401

خرید بهترین رینگ لایت

با گسترش تبلیغات مجازی در صفحات اجتماعی، بلاگرها اغلب برای تبلیغ محصول و ارائه توضیحات لازم نیاز به تجهیزات خاص نورپردازی دارند که یکی از آن ها رینگ لایت یا حلقه نورپردازی می باشد. لامپ های LED که در رینگ لایت ها استفاده می شود به دلیل پرتو نور یکنواخت روشنایی بهتری را بر روی شخص و محصول ایجاد می کند.

هنگام خرید رینگ لایت با انواع مختلفی از آن ها روبرو خواهید شد که از نظر جنس، رنگ، طرح و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله در مورد خرید بهترین رینگ لایت با شما صحبت کنیم و نکات مهمی که هنگام انتخاب رینگ لایت لازم است در نظر داشته باشید را بیان کنیم. 

اهمیت استفاده از رینگ لایت

یکی از تجهیزات نورپردازی که امروزه در عکاسی و فیلمبرداری کاربرد بسیاری دارد، رینگ لایت ها هستند که برای عکاسی از زاویه نزدیک مناسب است. دلیل این امر تابش نور به صورت همه جانبه و حذف سایه های اضافی می باشد.

از کاربردهای دیگر رینگ لایت ها در عکاسی ماکرو است که می تواند بهترین تصویر از نمای نزدیک اجسام کوچک اخذ کند. عکاسان چهره و آرایشگران نیز برای اینکه جلوه فوق العاده ای به چهره ببخشند و نور یکنواخت و بدون سایه را بر روی تمام اعضای صورت ایجاد کنند، از رینگ لایت ها استفاده می کنند.

دلیل استفاده از رینگ لایت ها معمولا لامپ های کوچک ال ای دی هستند که بیشترین نور را بدون پرش بازتاب می کنند. همچنین، نور طبیعی رینگ لایت ها پوست صورت را به صورت واضح نمایش می دهد.

کارشناسان بخش فروش رایان نور در خدمت شما هستند تا با راهنمایی‌های اصولی و تخصصی مناسب‌ترین رینگ لایت را با بهترین کیفیت به کابران عزیز ارائه دهند.

خرید بهترین رینگ لایت - شرکت رایان نور

چه کسانی از رینگ لایت استفاده می کنند؟

این ابزار با توجه به مزایایی که دارد در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برخی از مشاغلی که از رینگ لایت استفاده می کنند را به شما بیان خواهیم کرد.

  • چهره پردازان و آرایشگران

آرایشگران برای انجام کار خود به نورپردازی فوق العاده ای نیاز دارند تا چهره مشتری را به وضوح نشان دهند و بتوانند برای کمک به بازاریابی شرکت، عکس های عالی بگیرند.

  • فیلمسازان

اگر فردی هستید که دوست دارید ویدیوهایی برای اهداف شخصی یا شبکه های اجتماعی ایجاد کنید، به نور با کیفیت بالا نیاز دارید. رینگ لایت ها برای چنین اشخاصی بسیار عالی هستند. آنها می توانند کیفیت یک ویدیو را تغییر داده و محتوای ویدیویی را حرفه ای جلوه دهند.

  • عکاسان

اگر یک عکاس آماتور یا حرفه ای هستید، نور دایره ای و متعادل را دوست خواهید داشت. عکاسی از محصولات با نورپردازی حرفه ای رینگ لایت ها نتیجه عالی برای شما خواهد داشت.

نکات مهم هنگام خرید رینگ لایت

اگر می خواهید بهترین رینگ لایت را خریداری می کنید، نکات زیادی در مورد ویژگی های آن وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. در اینجا برخی از موارد مهم را به شما ارائه می کنیم.

رینگ لایت با اندازه مناسب

اندازه چراغ های حلقه ای برای هر پروژه متفاوت است. قبل از اینکه در مورد اندازه آن تصمیم بگیرید، باید بدانید که به چه منظور از آن استفاده می کنید.

به عنوان مثال، اگر برای ظاهر حرفه ای تر استودیویی به نور قوی تری نیاز دارید، باید یک چراغ LED بزرگتر انتخاب کنید. سایزهای مختلف رینگ لایت شامل 10، 14 و 18 اینچ است و در کل انتخاب سایز بستگی به کار شما دارد.

پیشنهاد رایان نور: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد رینگ لایت در تولید محتوا مقاله تجهیزات نورپردازی برای تولید محتوا را بخوانید.

خرید رینگ لایت با CRI بالا

منظور از CRI شاخص رندر رنگ می باشد که توانایی یک منبع نور را برای بازتولید دقیق رنگ ها اندازه گیری می کند. این یک معیار مهم در هنگام خرید بهترین رینگ لایت ها می باشد. اگر مقدار CRI بالایی داشته باشید، نور شما شفاف تر و طبیعی تر به نظر می رسد.

اگر به دنبال سطوح CRI بین 90 تا 95 باشید، نتیجه بهتری خواهید داشت. به همین دلیل بلاگرها و عکاسان باید بالاترین CRI ممکن را انتخاب کنند.

وجود لامپ LED در رینگ لایت ها

امروزه در اکثر تجهیزات نورپردازی از لامپ های ال ای دی استفاده می کنند. این لامپ ها نور یکنواخت و روشنی را منعکس می کند و برای کارهای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب هستند.

مزیت مهم لامپ های ال ای دی در رینگ لایت ها مصرف انرژی پایین آن است که می تواند ماندگاری رینگ لایت ها را تا سال ها افزایش دهد.

خرید بهترین رینگ لایت - قیمت رینگ لایت

قابلیت تنظیم رنگ در رینگ لایت ها

برای عکاسی و فیلمبرداری برخی از محصولات باید میزان نور بازتاب شده را تنظیم کنید. این امر برای کسانی که به قدرت نور متناوب برای محیط های مختلف نیاز دارند ایده آل هستند.

سازندگان محتوای رسانه های اجتماعی به نورهایی با تنظیمات دلخواه و نیاز خواهند داشت. پس برای خرید بهترین رینگ لایت به نوع تنظیم رنگ آن نیز دقت کنید.

قابلیت نصب رینگ لایت بر روی پایه

تجهیزات نورپردازی رینگ لایت با توجه به کاربردهای متفاوتی که دارد ممکن است به پایه خاصی به عنوان نگهدارنده نیاز داشته باشند. برخی از آن ها دارای یک سیستم گیره دار هستند که می توانید آن را به اشیاء مختلفی متصل کنید.

شاید استفاده از رینگ لایت با نگهدارنده سه پایه کار را برای شما آسان تر کند. زیرا می توانید از آن در هر مکانی استفاده کنید. پس به دنبال چراغ های حلقه ای باشید که قابلیت نصب بر روی هر نوع پایه ای را داشته باشد.

خرید بهترین رینگ لایت از فروشگاه رایان نور

رینگ لایت ها از تجهیزات نورپردازی پرکاربردی هستند که کار بسیاری از عکاسان، فیلمبرداران، آرایشگران و بلاگرها را آسان کرده است. رینگ لایت های شرکت رایان نور با کیفیت عالی طراحی و ساخته شده اند و با قیمت مناسبی به شما عرضه می شوند.

شرکت رایان نور با با بیش از نیم دهه سابقه درخشان در تولید و طراحی انواع تجهیزات نورپردازی توانسته در تولید نسل جدیدی از سیستم‌های روشنایی و نورپردازی پیشرو و پیشگام باشد.

برای ثبت سفارش به صورت تکی و عمده می توانید جزئیات محصولات ما را مشاهده کرده و برای مشاوره رایگان با کارشناسان رایان نور تماس بگیرید.

کاربران گرامی می‌توانند جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =