مقالات

سفارش سنگ نورانی با قیمت مناسب از فروشگاه رایان نور

سنگ نورانی

نورپردازی ساختمان و محوطه در زیبایی فضای داخلی و خارجی نما بسیار مهم است. سنگ های نورانی از جمله نورپردازی های جدیدی است که امروزه جایگزین المان های نوری سنتی شده است. استفاده از سبک های جدید نورپردازی به روشنایی و طراحی  ساختمان جلوه خاصی می بخشد و در مقایسه با المان های نورپردازی قدیمی از مصرف انرژی کمتری برخوردار است. برای دانستن ویژگی های سنگ نورانی تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

ویژگی های سنگ نورانی

سنگ های نورانی از جمله تجهیزات نورپردازی محوطه می باشد که با توجه به تکنولوژی جدید آن کاربردهای زیادی دارد. از آنجائیکه این سنگ ها از تکنولوژی LED استفاده می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شوند. به همین دلیل برای تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان و فضای محوطه گزینه مناسبی است.

این سنگ ها معمولا بر روی سطح زمین استفاده می شود و در مواقعی می توان آن را در دیواره ها نیز نصب کرد. نحوه بازتاب نور سنگ های نورپردازی بسیار ملایم است که چشم را اذیت نمی کند و فضای اطراف را به راحتی روشن می سازد.

سنگ نورانی - رایان نور

آشنایی با ساختار سنگ نورانی

سنگ های نورانی در مقایسه با دیگر محصولات نورپردازی دارای ساختار متفاوتی هستند. دو بخش اصلی سنگ نورانی شامل مواد مقاوم و سیستم نوری آن می باشد. واحد سیستم نوری این نوع سنگ ها دارای چندین منبع نور قوی می باشد که از یک منبع تغذیه 12 ولتی تغذیه می گردد. به دلیل مقاومت بالایی که دارد، عملکرد عالی را ارائه می دهد.

از آنجائیکه سنگ های نورانی در اماکن عمومی و محوطه استفاده می شود باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. از همین رو، تولیدکنندگان این سنگ های نورانی را با درجه حفاظت ip68 تولید کرده و در ساخت آن از رزین نانو و کریستال استفاده می کنند.

یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از افراد این محصولات را انتخاب کنند، تنوع رنگ بندی سنگ های نورانی است. عموما ترکیبی از 6 رنگ در ساختار نوری این سنگ ها بکار رفته که با توجه به سفارش مشتری تولید می گردد.

موارد استفاده سنگ نورانی

سنگ های نورانی عموما به منظور روشنایی محوطه بکار می رود و می توان از آن در اماکن تفریحی، میادین، مناطق گردشگری، راه پله ها، هتل ها و غیره استفاده کرد. کاربرد دیگر سنگ های نورانی را می توانید در خیابان ها، خط کشی عابر پیاده و مسیر پارک ها مشاهده کنید. 

سنگ های نورانی علاوه بر جنبه زیبایی، در روشنایی مکان های عمومی تاثیر بسزایی دارد. دلیل این امر می تواند صرفه جویی در هزینه، استحکام و تنوع طرح های سنگ نورانی باشد.

شرکت تولیدی رایان نور، انواع سنگ های نورانی را متناسب با مکان مورد نظر و قیمت ارزان به شما عرضه می کند.

برخی از مزایای استفاده از سنگ نورانی

  • تولید سنگ های نورانی در رنگ های مختلف: می توانید رنگ های متفاوتی از این سنگ ها را نظر به مکان مورد استفاده سفارش دهید.
  • قابل استفاده در اماکن عمومی و فضای منزل: موارد استفاده سنگ های نورانی علاوه بر محوطه ساختمان در اماکن عمومی و خیابان ها نیز کاربرد دارد.
  • تنوع در طراحی و تکنولوژی: این سنگ ها با توجه به سفارش مشتری در اندازه های متفاوت تولید می شود.
  • توان مصرفی پایین: به دلیل استفاده از تکنولوژی LED در مصرف انرژی برق صرفه جویی بیشتری می شود.
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی و آسیب: چون این سنگ ها در فضاهای باز استفاده می شود در برابر رطوبت، دما، طوفان و ضربه بسیار مقاوم است.
  • قابلیت نصب آسان: این سنگ ها را می توانید در هر مکانی استفاده کنید. به طوریکه ظاهر سنگ ها نیز حفظ شود و بیشترین روشنایی را ارائه دهید.
  • و غیره
سنگ نورانی - خرید سنگ نورانی

سنگ مرمر برای نورپردازی

یکی از سنگ های رایجی که به عنوان سنگ نورانی استفاده می شود، سنگ مرمر است. این سنگ ها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و می توان از آن ها در بخش های مختلف ساختمان استفاده کرد.

معمولا سنگ مرمر را در ابعاد مختلف و توسط لامپ های LED و SMD نصب می کنند. سنگ های مرمر براحتی نور را از خود عبور داده و جلوه فوق العاده ای را به فضا می بخشد.

ویژگی های سنگ نورانی رایان نور

شرکت تولیدی رایان نور صنعت شرق، با هدف تضمین کیفیت تلاش می کند انواع سنگ های نورانی را با تکنولوژی نوین تولید می کند. سنگ نورانی دفنی RGB، سنگ دفنی پاور تینا و سنگ دفنی پاور از جمله محصولات این شرکت می باشد که در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون تولید می شوند.

سنگ های نورانی تولید شده در شرکت رایان نور دارای سطوح صاف و یکنواخت بوده و نوردهی عالی را ارائه می کند. ساختار ساده و زیبای آن باعث شده تا بتوانید از آن در اکثر مکان ها استفاده کنید.

محصولی فوق العاده کاربردی است که برای طراحی معابر، میادین و محوطه ساختمان بسیار مناسب است و می توانید روشنایی بیشتری را در هنگام شب ایجاد کنید.

تولید انواع سنگ های نورانی با شرکت رایان نور

سنگ نورانی از محصولات نورپردازی نوین است که به منظور زیباسازی فضای محوطه استفاده می شود. طراحی سنگ های نورانی نسل جدیدی از سیستم های نورپردازی است که توجه بیشتری از افراد را به خود جلب کرده است.

سنگ های نورانی رایان نور، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که از جمله می توان به تنوع در طرح و رنگ آن، مقاومت و میزان روشنایی آن اشاره کرد. جهت سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

ما بهترین محصولات نورپردازی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما ارائه می کنیم. با رایان نور همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =