مقالات

راهنمای خرید رینگ لایت موبایلی

رینگ لایت موبایلی

مطمئن هستیم که در این دنیای پرسرعت اینترنت هر محصولی که بتواند برای زیبا جلوه کردن در دنیای مجازی به ما کمک کند سریع تر بر سر زبان ها می افتد و خرید فروش آن رونق می گیرد. رینگ لایت موبایلی ابزار های بسیاره ساده ای هستند که می توانند با جهت دهی نور و ایجاد حاله ای از نور به زیبا تر دیده شدن محصول کمک کنند.

کاربرد اصلی رینگ لایت ها در صنعت عکاسی و فیلمبرداری در فضای داخلی می باشد که در ضمینه های مختلف اعم از عکاسی پرتره، عکاسی ماکرو، عکاسی از غذا، برای آرایشگاه ها و بلاگر ها … استفاده می شود.

رینگ لایت موبایلی چیست؟

بلاگرها در هر لحظه ممکن است در حال فیلمبرداری باشند و استفاده از تجهیزات نوری بزرگ و سنگین برای آن ها دشوار است. بیشتر مواقع استفاده از موبایل و تجهیزات نوری قابل حمل کار را برای بلاگرها آسان کرده و می توانند برای تولید محتوای تصویری از آن استفاده کنند. 

به همین منظور رینگ لایت های موبایلی را به گونه ای طراحی کرده اند که همراه گوشی، تبلت و دستگاه های قابل حمل براحتی قابل استفاده است. این رینگ لایت ها را به نام رینگ لایت سلفی نیز یاد می کنند.

رینگ لایت های موبایلی از نگاه ساختار همانند سایر رینگ لایت ها هستند و از تعدادی لامپ LED و یا فلورسنت ساخته شده اند.

دلیل استفاده از رینگ لایت های موبایلی نور یکنواخت و حرفه ای آن است که برای همه شرایط نوری مناسب است. از همین رو، بلاگرها، تسترها، اساتید، آرایشگرها و بسیاری از افراد دیگر رینگ لایت های موبایلی را به سایر مدل ها ترجیح می دهند.

فروشگاه رایان نور، بهترین رینگ لایت های موبایلی را با تضمین کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما عرضه می کند. برای مشاهده محصولات از فروشگاه ما دیدن نمایید.

رینگ لایت موبایلی - خرید رینگ لایت

انواع رینگ لایت موبایلی

امروزه رینگ لایت ها از نظر اندازه، شکل، رنگ و نحوه نصب در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. برخی از آن ها دارای ویژگی های خاصی است که عکاسی را برای بلاگرها ساده تر ساخته است.

برخی از رینگ لایت ها بر اساس نحوه نصب متفاوت هستند، مانند رینگ لایت بازویی، ثابت و چند کاره.

محل قرارگیری رینگ لایت موبایلی

رینگ لایت ها معمولا به شکل دایره ای بوده و دقیقا اطراف دوربین شما نصب می شود. بهترین محل قرار گیری رینگ لایت 20 الی 30 سانتی متر از صورت است. البته بهتر است دوربین شما 15 الی 20 سانتی متر از رینگ لایت فاصله داشته باشد تا سایه های تیز و شدید زیر چانه و بینی و ابرو ها را از بین ببرد.

اما رینگ لایت سلفی یا موبایلی بر روی بدنه گوشی شما قرار می گیرد و همانند رینگ لایت های دیگر عمل می کند. رینگ لایت سلفی به گونه ای نصب می شود که دوربین گوشی در وسط آن قرار دارد و نور متراکم و نرمی از خود ساطع می کند.

برای مشاهده پروژه های مربوط به نورپردازی محوطه، نورپردازی نمای ساختمان و نورپردازی استخر روی دکمه زیر کلیک کنید.

تفاوت رینگ لایت گوشی با سایر رینگ لایت ها

ساختار همه رینگ لایت ها تقریبا با یکدیگر مشابه هستند و نور یکنواختی را برای عکاسی و فیلمبرداری ایجاد می کنند. رینگ لایت های موبایلی به دلیل استفاده آسان و تجهیزات آن طرفداران زیادی در میان بلاگرها دارد.

تفاوت های عمده ای رینگ لایت های موبایلی نسبت به سایر مدل ها دارند عبارتند از:

  • برای نصب گوشی روی رینگ لایت به یک پایه مخصوصی نیاز دارید.
  • می توانید از طریق موبایل تنظیمات رینگ لایت را کنترل کنید.
  • رینگ لایت های سلفی معمولا کوچکتر از سایر مدل ها هستند و براحتی قابل حمل می باشند.

نکات مهم هنگام خرید رینگ لایت موبایلی

با توجه به مطالبی که تا اینجا مطالعه کردید، با رینگ لایت موبایلی و تفاوت آن با سایر تجهیزات نوری آشنا شدید. علاوه بر شناخت نوع رینگ لایت باید به مشخصات فنی آن نیز در هنگام خرید توجه کرد.

به عنوان مثال میزان کیفیت نور رینگ لایت را بررسی کنید و حتی با سایر مدل ها مقایسه کنید. معمولا میزان کیفیت نور رینگ لایت سلفی در بهترین حالت بالای 80 است و مدل های حرفه ای تر بین 95 تا 98 می باشد.

دومین مورد میزان شدت نور رینگ لایت است که بر اساس واحد لومن محاسبه می گردد. بالا بودن میزان لومن دلالت بر خروجی نور و نمایش رنگ ها دارد. هر چه میزان لومن بیشتر باشد، رینگ لایت نور بهتری را از خود ساطع می کند.

دمای رنگ رینگ لایت های سلفی از گزینه های مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. برخی از رینگ لایت های سلفی قابلیت تغییر رنگ را ندارند و مجبورید از ژل های رنگی استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات نورپردازی رینگ لایت می توانید با ما تماس بگیرید.

رینگ لایت موبایلی - فروشگاه رایان نور

خرید بهترین رینگ لایت موبایلی از رایان نور

کسانی که به عنوان عکاس، فیلمبردار و یا بلاگر فعالیت می کنند انتخاب یک رینگ لایت حرفه ای برایشان بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه رینگ لایت های موبایلی این کار را راحت کرده و امکانات فوق العاده ای را برای شما فراهم کرده است.

اگر شما هم قصد خرید یک رینگ لایت عالی را دارید، می توانید از فروشگاه رایان نور دیدن کنید و از کیفیت بالا و قیمت مناسب آن بهره مند شوید.

این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود در حال تولید محصولاتی جدید و مدرن بوده که از نظر کیفیت همگام با محصولات خارجی می باشد.

کلیه محصولات تولید شده توسط شرکت رایان نور طی شرایط خاصی دارای ضمانت 72 ساعته بازگشت کالا دارد و شما می‌توانید به راحتی از این فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید. کاربران گرامی می‌توانند جهت ارتباط بیشتر از پیج اینستاگرام ما دیدن نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 13 =