مقالات

قیمت چراغ های سوله ای در سال 1400

چراغ های سوله ای

در طول سال های گذشته، به لطف تحولات بیشمار تکنولوژی، تغییر قابل توجهی در عرصه چراغ های سنتی آمده است که امروزه آنرا به نام چراغ های  ال ای دی می شناسیم. این نوع چراغ ها هم در قدیم و هم در حال حاضر در کارخانه ها، کارگاه ها، انبار ها و حیاط خلوت مورد استفاده قرار می گیرد و به چراغ های سوله ای ال ای دی معروف می باشد.

شما هم حتما در پیرامون خود از این نوع چراغ ها دارید، اما اگر می خواهید بیشتر در مورد ویژگی های آن بدانید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دلیل استفاده از چراغ های سوله ای

از دیدگاه کارگران، نور ضعیف در محل کار می تواند منجر به خستگی چشم، سردرد، استرس و تصادفات گردد. از سوی دیگر نور بیش از حد می تواند باعث ایجاد مشکلات ایمنی و بهداشتی مانند سردرد و استرس شود. بنابراین، در هر دو حالت می تواند منجر به کاهش کیفیت و بهره وری شود.

بهبود در روشنایی و نور لزوماً به این معنا نیست که به نور بیشتری نیاز دارید و در نتیجه بیشتر برق استفاده کنید. این کاملا اشتباه است و باید از چراغ های استاندارد و با تکنولوژی پیشرفته استفاده کنید تا هم روشنایی و هم هزینه کمتری بپردازید.

نکات مهم برای داشتن روشنایی بهتر

با رعایت اصول زیر می توانید روشنایی مکان خود را اعم از حیاط، کارگاه، کارخانه و غیره را بهبود ببخشید.

  1. استفاده صحیح از چراغ های موجود
  2. پس زمینه های بصری مناسب را انتخاب کنید، مثلا دیوار، سقف و غیره
  3. بهترین مکان را برای چراغ های سوله ای پیدا کنید و در صورت خیره بودن جای آنرا تغییر دهید.
  4. استفاده از یک چراغ سوله ای ال ای دی متناسب با مکان مورد نظر
  5. از تمیز کردن و نگهداری منظم چراغ ها LED اطمینان حاصل کنید
چراغ های سوله ای - خرید چراغ سوله ای

انواع چراغ های سوله ای LED  نظر به محیط

از آنجائیکه چراغ های سوله ای در انواع مختلفی در بازار موجود است، هر کدام برای هدف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل هنگام خرید حتما نوع مکان و میزان بزرگ بودن آن را در نظر داشته باشید. چراغ های سوله ای را می توانید در چنین مکان هایی استفاده کنید:

  • انبار و اصطبل ها
  • ساختمان تجاری
  • کارگاه ها و کارخانه ها
  • محل ذخیره سازی مواد و محصولات
  • پارکینگ و گاراژ

مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم: مزایا و معایب چراغ های خیابانی ال ای دی

مزایای استفاده از چراغ های سوله ای

برای اینکه نتیجه بهینه ای بدست بیاورید باید به دنبال این باشید که هزینه ها را تا حد امکان کاهش دهید. روشنایی می تواند تا 80 درصد از انرژی یک انبار را کاهش دهد، پس باید کارآمد ترین و به صرفه ترین را انتخاب کنید. چراغ های سوله ای ال‌ای‌دی با ماندگاری طولانی‌ و ‌مصرف‌ کم می ‌تواند تأثیر زیادی برهزینه های شما داشته باشد. بدین ترتیب می توانید سرعت کار را افزایش دهید، در صورتی که انرژی کمتری مصرف شود. به همین دلیل برخی از مزایای استفاده از چراغ های سوله ای LED را به شما ارائه دهیم.

ماندگاری طولانی چراغ های سوله ای نسبت به سایر چراغ ها

در مقایسه با تجهیزات روشنایی سنتی و لامپ های فلورسنت سنتی، چراغ های سوله ای LED عمر طولانی تری دارند و از دردسر تعویض مجدد لامپ ها جلوگیری می کنند. این امر به میزان قابل توجهی ضایعات را کاهش می دهد و بعضی از آن ها گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که در شرایط عادی از 20000 تا 50000 ساعت کار می‌ کنند.

روشنایی فوری با چراغ های سوله ای

چراغ های سوله ی LED بر خلاف برخی از لامپ های معمولی، فورا روشن می شوند و تنها چند میکروثانیه طول می کشد تا به روشنایی کامل دست پیدا کنند. منابع نوری که از تکنولوژی ال ای دی استفاده می کنند، توزیع انرژی را با کمک اپتیک های ثانویه مانند لنزها و دیفیوزر تضمین می کند. اگر به دنبال یک چراغ سوله ای با کیفیت و ماندگار هستید، بهتر اس از نوع ال ای دی آن استفاده کنید.

روشن کردن تمام نقاط مکان

مکان هایی که اغلب شلوغ هستند و وجود اشیاء زیاد باعث بازتاب نور کمتری می شود، باید از چراغ هایی استفاده کنند که به صورت گسترده نور را در تمام نقاط منتشر کند. چراغ های سوله ای LED پرتو نور را تا 100 درجه منتشر می کند و به شما امکان می دهد از پرتو نور در تمام قسمت های فضا بهره مند شوید.

مقاوم در برابر ضربه و استفاده آسان

چراغ های سوله ای ال ای دی، برخلاف چراغ های  معمولی که نسبتاً شکننده هستند، توانایی بالایی در مقابل ضربه دارند. از نگاه اندازه به گونه ای است که به راحتی می توان آن را بر روی دیوار یا سقف متصل کرد. برخی از انواع چراغ های سوله ای دارای یک دسته جداگانه هستند که امکان نگه داشتن را برای شما فراهم می کند.

صرفه جویی در انرژی

مصرف کم یکی از دلایلی باشد که باعث محبوبیت فزاینده چراغ های سوله ای LED شده است. به عنوان مثال، بعضی مدل های ال ای دی با فناوری های هوشمند ساخته شده است که به شما امکان می دهد میزان انرژی مصرفی خود را بر اساس نیاز خود کنترل کنید.

عموما در کارخانه ها به منابع روشنایی بیشتری نیاز دارید. از همین رو ممکن است هزینه های روشنایی کل افزایش یابد. بنابراین، باید چراغ های سوله ای با مصرف کم را در الویت خود قرار دهید.

رایان نور، بهترین چراغ های سوله ای را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به شما همشهریان ارائه می کند.

چراغ های سوله ای - شرکت رایان نور

یک راه حل مقرون به صرفه

تا چند سال قبل چراغ های ال‌ای‌دی جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کرده بود، از لحاظ قیمت‌ نسبتا گران بود و تنها برخی از افراد می توانستند آن را تهیه کنند. اما امروزه با رایج شدن چراغ های سوله ای و کاربرد آن ها هزینه های آن نسبتا کاهش یافته ولی با توجه کیفیت و عملکرد آن ارزش هزینه کردن برای مدت طولانی را دارد.

هزینه های روشنایی کارگاه شامل موارد زیادی است که می تواند برای شما سنگین باشد. پس باید به دنبال چراغ هایی باشید که بتواند باعث کاهش هزینه های برق کارخانه شما شود.

چراغ های سوله ای ال ای دی، مناسب برای همه محیط های کاری

این یک پیشرفت در فناوری روشنایی است، زیرا چراغ های سوله ای LED بدون جیوه و سموم است و کاملاً سازگار با محیط زیست می باشد. لامپ‌ های سنتی با مواد شیمیایی مضر پر می ‌شدند که پس از دور ریختن، می تواند باعث آلودگی محیط زیست شود. از آنجایی که چراغ های LED چنین تهدیدی را ایجاد نمی کنند، از زمان و انرژی صرفه جویی خواهید کرد و به روشی سازگار قابل بازیافت خواهد بود.

تولید انواع چراغ های سوله ای کم مصرف با شرکت رایان نور

صرف نظر از اینکه شما یک گاراژ، یک کارگاه یا محوطه بزرگ دارید، داشتن نور کافی برای بهره وری و حتی رفاه ضروری است. با استفاده از چراغ های سوله ای  نه تنها در هزینه های قابل توجهی صرفه جویی می کنید، بلکه برای سال های آینده آسوده خواهید بود.

شرکت رایان نور، با تولید چراغ های سوله ای کم مصرف تلاش دارد تا به کاهش هزینه های برق شما کمک کند. تمام محصولات روشنایی ما ساخت ایران بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =