مقالات

سفارش گوی نورانی یا توپ نور از فروشگاه رایان نور

گوی نورانی

گوی نورانی سازه های بزرگ و به شکل مهندسی هستند که جهت نورپردازی شهری از آن استفاده می کنند، که شامل یک پایه زمینی که برای تکیه گاه از آن استفاده می کنند و همچنین خود محصول که به شکل یک کره است و می تواند تراکم متنوعی را از لحاظ نقاط و اندازه را داشته باشد.

گوی های نورانی قابلیت دید از اطراف و نمایش برنامه متنوع را دارند که این موضوع جذابیت خاصی را به فضای شهری می بخشد. و با بارگیری پیکسل های تمام رنگ این المان نوری زیبا برنامه های خود را با نور کاملا یکواخت و با مصرف انرژی پایین تر ارائه می دهد.

از طرف دیگر استفاده از پیکسل ها با تراکم مناسب کیفیت و وضوح بالای تصویر را رقم می زند.

پیکسل های تمام رنگ در گوی نوری

ریسه پیکسلی تمام رنگ یک محصول قابل کنترل، شامل جعبه فرمان و لامپ های پیکسلی تمام رنگ با نور یکنواخت و مصرف انرژی پایین است که برنامه های منحصر به فردی را در راستای نور پردازی ارائه می دهد. مکان هایی که می توان از این نوع ریسه ها استفاده کرد عبارتند از اماکن مذهبی، میادین شهر، پل ها، هتل ها، رستوران ها، فروشگاه ها و همچنین جایگزین مناسبی برای ریسه های بلوطی تغییر رنگ هستند. اما نکاتی در رابطه با شرایط استفاده آن ها وجود دارد که باید رعایت شوند که به نحو ذیل می باشد:

  • اطمینان حاصل نمایید که نصب این محصول با ولتاژ مناسب صورت پذیرد.
  • قبل از نصب در ارتفاع، حتماً آن را با یک ریموت، لرن کنید.
  • از هرگونه جدا سازی و تعمیر محصول خودداری نمایید.
گوی نورانی - رایان نور

کاربردهای توپ نوری در میادین

گوی نورانی قابل کنترل برای نمایش انواع مختلف متون تبلیغاتی، اطلاعاتی و همچنین انیمیشن های زیبا به کار می روند.

این محصول در مقیاس ها و اشکال مختلفی طراحی و تولید می شوند. عمدتاً هم محصولاتی که از این مدل المان به کار می روند سفارشی هستند. بهتر است این المان ها با محیط اطراف همخوانی داشته باشند. اما برای استفاده از این محصول روشنایی، رعایت یک سری از نکات بسیار مهم است. به غیر از سه موردی که بالا اشاره کردیم باید این شرایط را نیز حتما مورد بررسی قرار دهید

  • از محکم بودن بست ها و پایه اطمینان حاصل کنید.
  • کلیه سوکت های تابلو مرکزی با دقت و به ترتیب بسته شود.
  • در هنگام نصب از کشیده شدن کابل و پیکسل ها جلوگیری فرمایید.

نکات مهم انتخاب المان های نوری- گوی نوری

همواره از این المان ها به عنوان اصلی ترین بخش در زیبایی و روشنایی شهر یاد می شود. به همین جهت انتخاب سیستم روشنایی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلایلی عوامل مختلف در جذاب تر شدن نورپردازی ما تاثیرپذیر هستند که با توجه به اهمیت این موضوع به مهم ترین آن ها اشاره می کنیم، تا شما هم با کمک انواع المان و گوی های نورانی بتوانید تصویر مناسیبی از زیبا سازی شهری ایجاد کنید.

بیشتر بدانید: نکات مهم هنگام نصب چراغ های خیابانی

انتخاب درست محل قرارگیری

یکی از مهم ترین نکات قبل از انتخاب، تعیین محل قرارگیری و نصب گوی نوری می باشد. باید محل نصب را به گونه ای انتخاب کنید تا بازخورد مناسب را نیز به همراه داشته باشد.

نسبت و تناسب

طراحی ها و المان های بسیار بزرگ در محیط های کوچک جذابیت خاصی ندارد و اصولی نخواهد بود. همچنین زاویه دید نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین علت باید فضا و محدوده ای که برای گوی انتخاب می کنید استاندارد لازم با ابعاد محیط و دید مناسب از هر طرف را از دور داشته باشد.

زمینه طراحی

قبل از آن که محصول را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید محل اجرای نورپردازی با مدل گوی شما هم خوانی دارد یا خیر. چون افراد زیادی بر این اعتقاد دارند که خرید یک گوی نوری بزرگ و باکیفیت کل فضا را تغییر دهد. اگرچه این کار می تواند تاثیر بگذارد اما در هر شرایط کافی نیست. هم خوانی اجرای طرح و محیط می تواند تاثیر بسزایی بر روی انتقال مفهوم کار شما به مخاطبان منتقل کند و جذابیت آن را بیشتر کند.

ایده پردازی

همواره در اجرای چنین طرح هایی در سرتاسر دنیا برخی از آثار بسیار جذاب و دیدنی هستند، ولی اجرای مجدد آن در یک منطقه دیگر شاید مناسب نباشد و از جذابیت اثر بکاهد. سعی کنید تا جایی که امکان دارد از ایده های جدید و منحصر به فرد الهام بگیرید. چرا که المان های نوری به دلیل انواع زیاد با تنوع رنگ بالا دست ما را برای این ایده پردازی ها باز گذاشته است.

گوی نورانی - المان نوری

تشخیص سیستم روشنایی در روز

یکی از نکات مهم در راه اندازی انواع سیستم های روشنایی که باید به آن توجه کنید، کارایی آن در روز و زیر نور خورشید است. این امر به این معنا نیست که در طول شبانه روز چراغ ها و لامپ ها روشن باشند، که مسلماً باعث افزایش مصرف برق و هزینه های بالا می شود.

 خلاقیت در اجرای پروژه

خلاقیت و نوآوری یک از مهم ترین ویژگی ها در راه اندازی سیستم روشنایی به حساب می آید. امروزه هنرمندان زیادی هستند که با استفاده از بنا و طرح ثابت مختص یک شهر، طراحی های متنوع و زیبایی را انجام می دهند، تا هم ارزش ها و بناهای شهر حفظ شود و هم نوآوری به کار اضافه شود. به همین منظور برای دست یابی به پروژه مناسب از خودتان خلاقیت به خرج دهید.

همان طور که در جریان هستید، نورپردازی حرفه ای و با کیفیت بالا تاثیر زیادی در زیباسازی محیط دارد. علاوه بر این نقش بسیار مهمی در تزئینات شهری و محیط داخل ایفا می کند.

بهترین گوی های نوری را از رایان نور سفارش دهید

در همین رابطه می توان از انواع گوی ها و توپ های نورانی در قسمت های مختلف شهری بهره برد. در همین رابطه شما می توانید توسط شرکت رایان نور برای تهیه این محصول اقدام کنید.

این شرکت محصولات خود را طی شرایط خاصی تا 72 ساعت ضمانت می‌کند که می‌توانید کالا را برگشت دهید. این امر یعنی میزان اطمینان از اصل بودن و مرغوب بودن اجناس توسط شرکت رایان نور. همچنین می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر به اینستاگرام رایان نور مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =